www.okpages.hu

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

okPREMIUM - Fogd meg az Isten lábát!

E-mail Nyomtatás PDF

okPREMIUM online marketing csomag

Neked is eleged van a félmegoldásokból? Neked is eleged van a félsikerekből?

Üdvözöllek a klubban, az okPREMIUM weblapján!

 

Tudom, hogy komoly céljaid vannak, Te pedig tudod, hogy ezekhez a komoly célokhoz valóban komoly eszközökre van szükséged.

 

Nyomás!Itt nem tanácsokat kapsz,

hanem kész vevőszerző rendszert

weblappal, webshoppal,

személyre szabott stratégiával,

és örök garanciával a képzésre!

 

A kezedbe adom az irányítást

Kitűnően ismered a saját üzleted, ezért meg tudod hozni az optimális döntéseket. Sokkal egyszerűbb, ha én csak azt mondom meg, amit én tudok tanácsolni marketing szempontból az adott szituációban, és Te hajtod végre a legjobb tudásod szerint — mintha Te magyaráznád el nekem az üzleti szituációt, és én csimálnám sokkal több pénzért...

Van még valami, ami sok-sok megtakarítást jelent: webmesterre sem lesz szükséged! Sokkal gyorsabban elérheted a célod, ha nem kell azzal bajlódnod, hogy a webmestered megértse, mit vársz tőle, aztán napokig, hetekig várni, amíg megcsinálja — lehet, hogy elsőre, ...aztán másodikra is rosszul. Ismerős a helyzet?

Erre ma nincs idő, hiszen a sok idő sok pénz, és igazából szükség sincs rá!
A weboldal szerkesztése ma már nem ördöngősség, Te is meg tudod tanulni!
Minek fizetnél érte?

 

Legyél végre igazán sikeres

Az, hogy mennyire leszel sikeres, nem a technikai részleteken, a weboldal programozásán múlik. Ha eddig így gondoltad, ezt is felejtsd el, mert a sikered kulcsa a kommunikációd minősége, és semmi más!
Ebbe persze beletartozik, hogy a weboldalad technikailag működőképes legyen, de a fontos az, hogy mit és hogyan kommunikál a közönsége felé.

A rossz hír, hogy előre senki sem tudja pontosan, hogy mit és hogyan kell kommunikálnia. Aki ezt állítja, az vagy varázsló vagy sarlatán, mert nincsenek pontos receptek — van viszont egy kitűnő módszer, amivel megtalálható az optimális megoldás, ami csak a Tiéd, és amivel egyre jobban működik: a tesztelés.

Valóban nem tudjuk előre, hogy milyen szlogennel, milyen ajánlattal, milyen design-nal lehetünk a legsikeresebbek, de a jó hír, hogy az online marketing a leggyorsabb és legolcsóbb módot kínálja minden marketing eszköz közül a tesztelésre. Vagyis arra, amit minden más eszköz esetében is csinálni kell: a felmérésekre. Legyen szó bármilyen médiáról, először felmérés, aztán kommunikáció, majd újabb felmérés, és ez alapján újabb kommunikáció. Ez a hagyományos esetekben (sajtó, óriásplakát, TV) több hónap és több millió forint is lehet, míg a weben akár néhány nap és kvázi 0 Ft!

 

 VAN JOBB ÖTLETED? HÁT VÁGJ BELE!

 

Az alábbiak minden szükséges eszközt és támogatást megadnak, amire a céljaid eléréshez szükséged lehet — ha gondolkodnod kell, inkább hívj a 70 60 33 83 0-án, vagy írj! 

 

1. Felmérések

a. Célközönség és helyzet felmérés
Átküldök egy kérdéssort, amit kitöltve visszakapok, és feldolgozom a válaszokat.
A cél, hogy minél jobban leszűkítsük a kört az optimális, illetve az ideális vevőre, hogy a kommunikációnkkal a lehető legpontosabban tudjunk célozni, mert ugyanazzal a szöveggel nem tudunk mindenkinek eladni. (Aki kevesebbet markol, többet fog!). Átküldök egy kérdéssort annak a tisztázására is, hogy milyen alapelemekhez kell ragaszkodnunk a tervezés során: vagy azért, mert az egységes arculat már elengedhetetlen része, vagy azért, mert korábbi sikeres akció bizonyította a használhatóságát — én pedig ezt is feldolgozom, hogy ne tervezzem újra, amit nem kell vagy nem szabad.
Időtartam: 30 perc

 

b. Keresőszó felmérés
Kérek egy kb. 10 keresőszóból álló rögtönzött keresőszó listát, és készítek egy felmérést, ami az ezek a szavak által meghatározott téma összes releváns keresőszavát egybegyűjti. Megadja a legnépszerűbbeket, azokon belül pedig a kampány céljaira legalkalmasabbakat kiemelve segít dönteni arról, hogy milyen csapásirányt válasszunk.
Időtartam: 30 perc

 

c. Konkurencia vizsgálata

Alaposan átvizsgáljuk a konkurencia ajánlatait, és felmérjük a bennük található pozitív és negatív elemeket, hogy átvehessük, amit jól csinálnak, és "ráígérhessünk", ahogy a negatív elemekre is természetesen.
Időtartam: 30 perc

 


2. Eladási folyamat

a. Koncepció
Átküldök egy referenciát, ami megmutatja, hogy épül fel egy garantáltan sikeres kommunikáció a weben, ez alapján ötleteket kapok, egy kb. 5-10 mondatból álló, nyers vázlat formájában. Az első pontban elkészített felmérések, és e vázlat alapján teszek javaslatot a weboldal kommunikációjának a pontos felépítésére és a design-ra.
Időtartam: 90 perc

b. Logo
Olyan logót tervezek, ami jól kommunikálja a projekt legfontosabb üzenetét, és jól használható minden méretben, a számítógépes ikontól az óriásplakátig.
Időtartam: 90 perc


3. Weboldal technikai kivitelezése

a. Domain és tárhely
A domain meghatározása nem csak az arculat, de a kereső optimalizálás szempontjából is fontos, így a megfelelő körültekintéssel kell eljárni, figyelembe véve minden fontos szempontot.
Olyan tárhelyre van szükség, ahol gyors és hatékony segítségre számíthatunk bármilyen probléma esetén, mert egy üzleti célú weboldalnál a legkönnyebb kiszámolni a kiesett napokra jutó veszteséget, ami biztosan több mint az éves díj.
Az általam javasolt tárhely díja 9 900 Ft + ÁFA / év, a domain választás időigénye 30 perc.


b. Rendszer telepítés
Ez az alaprendszer minden online marketing célra alkalmas, és ami a legfontosabb, úgy szerkeszthető a weboldal, mint egy Word dokumentum, minden programozói ismeret nélkül. Azért ez a legfontosabb, mert a siker kulcsa a tesztelés lesz, és így bárki tudja csinálni (ingyen): el lehet felejteni a webmestert!
A 2. pontban elkészült javaslat és logo egyeztetését és véglegesítését követően az alaprendszerre építve elkészül a weboldal.
Időtartam: 180 perc


4. Szerkesztőfelület használata

Ha új rendszer készül, a többé-kevésbé kész struktúrával rendelkező oldal szerkesztőfelületét részletesen bemutatjuk. A képzés örök garanciát tartalmaz, vagyis az átadott információk korlátlanul rendelkezésre állnak, bármikor újra lehívhatók a teljes elsajátításig. Ha bármilyen általános informatikai jellegű probléma merül fel, ami nem tartozik szorosan a témához, abban is szívesen segítünk.
Időtartam: 60 perc


5. SM (Social Media) kampány alapozás

Az új koncepció elemeit használva megszerkesztjük a projekt Facebook és Google+ oldalát, hogy az arculata egységes, a kommunikációja hatékony legyen.
Időtartam: 60 perc


6. Mail marketing kampány alapozás

A weboldalba építünk egy olyan modult, ami képes a tartalmak egyszerű és gyors kiküldésére tetszőleges listákra. A beépítést követően feltöltök egy címjegyzéket, amit xls vagy csv formátumban fogok kérni (név, e-mail felépítéssel), majd ennek a modulnak is megmutatom a használatát.
Az eredmény egy folyamatosan bővülő címlista, aminek minimális időráfordítással tudunk eladni folyamatosan.
Mindennek a hátterében létrehozzuk a mail marketing kampány gerincét alkotó, és a Facebook profillal is összekapcsolódó blogot, és ennek a menedzselését is megalapozzuk, áttekintjük.
Időtartam (telepítés + képzés): 60 perc


7. Apróhirdetés kampány

A Google helyezés gyors felfuttatása érdekében közösen megalkotunk egy szöveget, egy jó képpel és egy hatásos címmel, amit minimum 200-300 apróhirdetés oldalon el kell helyeznünk ahhoz, hogy a Google értékelje, mint kellő számú külső ajánlást.
Naponta max. 5-10 hirdetést lehet felrakni (különben a Google manipulációnak tekinti és nem hogy jutalmazná, büntetni  fogja), ez 30-60 perc napi idő ráfordítás.

Ha a Megrendelő csinálja (vagy egy általa kijelölt személy), a hirdetés elkészítése és a képzés összesen 30 perc.
Ha nincs erre legalább egy hónapon át napi fél óra, akkor megcsináljuk mi.
Apróhirdetés kampány ára: 50 000 Ft + ÁFA / 100 hirdetés.
Mivel nem tudjuk, hogy 100, 200 vagy 300 az elegendő, ezért 100-anként rakjuk fel, és a hatástól függően folytatjuk, vagy sem.


8. Analitika használata

Ha beindul a látogatottság, elkezdjük elemezni a statisztikákat, melyek használatára szintén képzést adok. Ez a képzés az idő előirányzatom szerint természetesen csak a legalapvetőbb funkciókra terjed ki, de a jártasságra is, amivel aztán kiválóan el lehet igazodni a még ismeretlen statisztikák között.
Időtartam: 30 perc


9. Tesztelés

Amikor már elegendő látogatónk van, elkezdjük a tesztelést, ami az analitikán, illetve az oldal konkrét bevételi eredményein alapul, és a folyamatos változtatások megítélésében segít. Határozott különbséget teszünk a működő és nem működő ötletek között, és egyre közelebb kerülünk az optimális, legnagyobb bevételt hozó kommunikációhoz.
Időtartam: min. 60 perc / hó


10. Kampány tesztelés

A kampányolásnak számtalan módja létezik, ezeket a havi konzultációkon vizsgáljuk, és nem csak a kommunikációnkat, de a beáramlási csatornákat is folyamatosan teszteljük: mindig újakat próbálunk ki, és a kevésbé jól teljesítőket elvetjük, a jobbakat megtartjuk.


11. Új oldalak

Amikor a portfoliónk kezdi megközelíteni a lehetőségei határait, felmerülhet új oldalak, új kampányok indítása is, melyek újra felgyorsítják az eladást és a terjeszkedést.

 

12. Az üzleti kommunikáció egészének fejlesztése

A siker érdekében kifejezetten fontos, hogy a nem online csatornákon folytatott kommunikációt is egyeztessük, hogy az online kampánnyal összhangban működjön, mivel a szolgáltatás célja nem a web: Az  üzleti kommunikáció egészét kívánjuk egyre magasabb szintre emelni, ennek a web csak az egyik eszköze. Az itt sikeresnek bizonyuló elemeket azonnal átvisszük minden más olyan vonalra is, ahol az előmozdíthatja az ügyünket.


+1. Fontos még
Sikeres ajánlás esetén a kampány alapozás díjának 10%-át jóváírjuk a havi díjban.
(Példa: Ha valaki rendel tőlem egy webáruházat mondjuk 100e Ft-ért, mert kapott egy ajánlást, akkor abból 10e Ft az ajánlóé.)

Ezek a lépések szükségesek egy sikeres web kampány, egy hatékony, akár weben kívül is biztonsággal használható üzleti kommunikáció felépítéséhez.
Szabadon eldönthető, hogy mikor és hány lépést teszünk meg egyszerre, és ott állunk meg, ahol jól esik — mondjuk azért, mert már annyi vevőnk van, hogy már nem győzzük őket kiszolgálni...

A szolgáltatás óradíja 10e Ft + ÁFA.
Ha gondolkodnod kell, inkább hívj a hét 168 órájában bármikor, szívesen segítek akár a teljes anyag szóbeli értelmezésével!

A figyelmed megköszönve, és az üzleti terveid megvalósításához nagyon sok sikert kívánva:

szonyi-janos Szőnyi János, vevőcsináló

 

Fogja meg az Isten lábát - MOST!

 

 

Egy szempillantás

 qr-kod

Ha Zsuzsa mondja...

magyar-zsuzsa-mesterkozmetikus Áldom a jósorsot, hogy összehozott egy kiváló szakemberrel Szőnyi Jani személyében, akinek a munkája mára már nélkülözhetetlen lett 40 éve működő kozmetikánk számára. Mindig is sokat dolgoztunk azon,hogy minden tekintetben profi, színvonalas szalont működtessünk, ezért a marketingre is nagy gondot fordítottunk — sajnos, hozzáértés hiányában, csekély eredménnyel.
Mára ez a gondunk tökéletesen megszűnt, mert Jani kreativitása, ötletessége, és lelkesedése ezt tökéletesen kiküszöbölte, jelentősen felpörgetve az üzlet ismertségét.

Köszönöm, Jani!

Magyar Zsuzsa mesterkozmetikus
Belvárosi Stollár Kozmetika
tulajdonos

Hallotad már a weboldalom?

weboldal

Az ingyenes szolgáltatáshoz is kapsz ajándékot!

ingyenes-weboldal-elemzes-bonusz


Életre szóló garancia

orok-tudas-garancia